Personvernerklæring
Denne personvernerklæringen gjør rede for Randesund Frikirkes håndtering av personopplysninger som samles inn for å utøve tjenestene våre overfor medlemmer og andre vi jobber med.

Hovedpastor er behandlingsansvarlig om om ikke oppgaver er delegert.
Henvendelser vedrørende innsyn, retting eller sletting av personopplysninger kan gjøres til
[email protected].

Medlemskap
Vi innhenter navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer og fødselsnummer fra våre medlemmer. Disse opplysningene er grunnlag for rapportering i forbindelse med offentlige tilskudd. Kontaktinformasjonen trenger vi for å kunne gi tilstrekkelig informasjon knyttet til medlemskapet og det som skjer i menigheten. Vi deler ikke e-postadressene med andre.

Dersom et medlemskap avsluttes, slettes personopplysningene. Kun kirkebokføring blir stående.

E-post
Du kan sende e-post til oss, men husk at alle virksomheter er sårbare for datatyveri. Du bør derfor ikke sende sensitivt innhold per e-post. Om vi mottar en slik e-post, behandler vi e-posten i henhold til innhold og sletter den snarest mulig.

Påmelding arrangement
I forbindelse med påmelding til arrangementer i regi av Randesund Frikirke samler vi
informasjon som navn og kontaktopplysninger, samt informasjon om allergier og andre behov for tilrettelegging. Disse personopplysningene blir ikke brukt til andre formål enn å
administrere arrangementet. Personopplysningene vil slettes etter endt arrangement.

Oppdatert desember 2018