Ny ungdomsarbeider!

Vi er glade for å kunne presentere Amalie Lauritsen (20) som ny ungdomsarbeider i Randesund Frikirke. Amalie har vist gjennom mange år at hun er opptatt av de unge i menigheten gjennom sitt engasjement i Frik og reTro og mye annet, og hun har vist at hun er klar for klar for større oppgaver. Hun kommer til å jobbe hos oss i 35 % ved siden av å fullføre studiet som barnehagelærer. Fra før er hun utdannet barne- og ungdomsarbeider. Amalie starter opp i august, og vi gleder oss. Ta godt imot Amalie og la henne få oppleve at Randesund Frikirke er et godt sted å jobbe.