Vi har tre faste bønnesamlinger, der medlemmer og andre samles for å be for menigheten.

Tirsdag 18.00 – 18.55 kirkesalen. Bibellesning, stillhet, bønn
Torsdag 11.00 – 11.30 samling i bønnerommet
Søndag 10.30 – 10.45 bønnerommet

Filipperne 4:6-7 sier: Vær ikke bekymret for noe! Men legg alt dere har på hjertet, fram for Gud. Be og kall på ham med takk. Og Guds fred, som overgår all forstand, skal bevare deres hjerter og tanker i Kristus Jesus.

Vi tror at bønn er et viktig redskap i vårt kristenliv. Det er godt å kunne snakke med Gud om det vi er opptatt av. Bibelen sier at vi skal gå inn i vårt lønnkammer og be til Gud. Gud ser til hjertene våre og det er ofte godt å øse ut det vi har på hjerte uten at andre enn Gud hører oss.

I tillegg til å be alene er det godt å komme sammen med andre og be. Når vi ber i felleskap kan vi styrke hverandre, be om vekkelse, og finne felles strategier for å be for vår kirke, nasjon, krig og kriser, eller familiene våre. Gud ønsker at vi skal komme til Ham med alt! Han står klar med åpne armer for å høre hva akkurat DU vil si til ham.

Ta gjerne kontakt med menighetskontoret v/ pastor Unni Westli – 97009182 om du ønsker samtale og forbønn.